ŠKODA E-MOBILITĀTE

Mums visiem nepieciešama enerģija, bet ar enerģiju pašu par sevi nepietiek. Ja tā netiek pienācīgi izstrādāta, tā nekad nesasniegs savu potenciālu. To mēs saucam par enerģijas pilnveidošanu (Crafting Energy), un tas ir ŠKODA mobilitātes stāsts. Ja jūs aizrauj izgudrojumi, jūs spējat virzīties tikai uz priekšu. Mēs radām pieejamu eMobility ekosistēmu, kas ļauj jums koncentrēties uz to, kas ir patiešām svarīgi – dzīves uzlādēšana ar pozitīvu enerģiju un nozīmīgu pieredzi.

Uzlāde

Jūsu elektroauto uzlādei vajadzētu būt tikpat dabiskai kā viedtālruņa uzlādei.

MODEĻI

Esam pietuvojušies e-mobilitātes revolūcijai, kas paātrina pāreju uz nākotni, kuras pamatā ir ilgtspējīga enerģija. Līdz 2022. gadam ŠKODA portfelī būs 10 elektrificēti modeļi dažādos segmentos – seši no tiem būs pilnībā elektroauto un četri – hibrīdi. Aplūkosim tuvāk, kas mūs sagaida.

ŠKODA VISION E

Ar VISION E, ŠKODA piedāvā ieskatu uzņēmuma individuālās mobilitātes risinājumu nākotnē.

AKUMULATORU TEHNOLOĢIJA

Visi mūsu ŠKODA elektroauto būs aprīkoti ar progresīvāko litija jonu akumulatoru tehnoloģiju ar augstāko iespējamo enerģijas blīvumu, kā izstrādē drošība ir uzstādīta par augstāko prioritāti. Mūsu akumulatora vadības sistēma nodrošina optimālu veiktspēju vairāku tūkstošu uzlāžu garumā.

Vai akumulatori aizņems daudz vietas ŠKODA elektroauto?

Gan pie elektrotīkla pieslēdzamu hibrīdauto (PHEV), gan akumulatoru elektroauto (BEV) akumulatori ir integrēti automašīnas ietilpības palielināšanas nolūkā. Mūsu PHEV akumulatori aizņems tik daudz vietas, cik parasti nepieciešams degvielas tvertnei automašīnā ar iekšdedzes dzinēju (ICE), atstājot tieši tikpat daudz vietas bagāžai kā iepriekš. Turklāt ar BEV ir vēl labāk. Mūsu BEV modeļu akumulatori ir integrēti pašā šasijā, ļaujot mums automašīnas priekšpusē izveidot otru bagāžas nodalījumu papildu jau pieejamajai vietai aizmugurē.

Vai EV (elektroauto) akumulatorus iespējams otrreizēji pārstrādāt?

Akumulatoru otrreizējā pārstrāde ir mūsu nozares pamatā. Kaut arī litija jonu akumulatorus ir iespējams pārstrādāt, izmaksas ir ārkārtīgi lielas. E-mobilitātei kļūstot izplatītākai, paplašināsies litija jonu akumulatoru ražošana, kas virzīs pieprasījumu pēc izejvielām un rezultātā būs vēl vairāk akumulatoru, kuru dzīves cikls tuvojas beigām. Šādi efekti veicinās lētāku un efektīvāku otrreizējās pārstrādes metožu attīstību.

Kādas akumulatoru otrreizējās izmantošanas iespējas pastāv?

Par pēc tam, kad akumulators ir sasniedzis sava mūža beigas automašīnā, tā pārstrādāšana nav vienīgā iespēja. Šie akumulatori var tikt pārveidoti par enerģijas uzglabāšanas ierīcēm, tādējādi par daudziem gadiem paildzinot kopējo akumulatora dzīves ilgumu. Citiem vārdiem sakot, mēs dodam saviem akumulatoriem otro dzīvību.

NĀKOTNES MOBILITĀTE

Esat gatavi ieskatīties dziļāk? Uzziniet vairāk par to, kas mūs sagaida, ar mūsu nākotnes mobilitātes seriālu ŠKODA Storyboard.

E-mobilitātes nākotne

Elektriskā piedziņa nepavisam nav jaunums. Patiesībā jūs būsiet pārsteigti uzzināt, cik sen tā jau ir aktuāla. Tomēr skatoties nākotnē, mūs sagaida daudz vairāk interesantu lietu!

Uzziniet vairāk

Kā darbojas elektromotors? 10 jautājumi un atbildes

Tieši kāds ir princips, balstoties uz kuru darbojas elektroauto? Kā tas atšķiras no iekšdedzes dzinēja? Cik tas ir uzticams? ŠKODA eksperti ir nākuši klajā ar skaidrām un viegli saprotamām atbildēm uz visiem aktuālajiem jautājumiem.

Uzziniet vairāk

Pieci autonomās braukšanas līmeņi

Autonoma braukšana. Divi vārdi, kas ir sinonīmi nākotnes transportam un auto nozarei. Taču ko tas īsti nozīmē?

Uzziniet vairāk