This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

Get back to the opening page.

Visas detaļas, kuras jūs meklējāt.

ŠKODA SUPERB SPECIFIKĀCIJAS

Automašīnas izmēri

Drošība

Ātruma ierobežotājs

Kā tas noprotams no nosaukuma, šī funkcija ierobežo maksimālo automašīnas braukšanas ātrumu. Vadītājs var iestatīt maksimālo braukšanas ātrumu no 30 līdz 210 km/h un braukt, neraizējoties. Pretēji kruīza kontrolei, kas uztur noteiktu braukšanas ātrumu, ātruma ierobežotājs neļauj pārkāpt iepriekš iestatītu ātrumu. Drošības apsvērumu dēļ šī funkcija tiek uz laiku apturēta, pilnībā nospiežot akseleratora pedāli.

Ātruma ierobežotājs
Ātruma ierobežotājs
Citi drošības risinājumi

ŠKODA SUPERB sniedz drošību bez kompromisiem. Bez jau iepriekš minētajām drošības sistēmām SUPERB standartaprkojumā un papildaprīkojumā iekļautas sekojošas sistēmas:

ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījumā, vai bremzējot uz slidenas virsmas

> Palielinot bremžu spiedienu, bremzēšanas asistents palīdz vadītājam situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt bremzēšanas ceļu

MSR pretdarbojas piedziņas riteņu bloķēšanai, kas rodas, kad vadītājs samazina ātrumu uz gluda ceļa.

ASR nodrošina vieglu gaitas uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu izspolēšanas uz slidenas virsmas.

EDL uzlabo paātrinājumu vai braukšanu kalnā nepietiekamas saķeres apstākļos zem kādas no piedziņas riteņiem

XDS+ palīdz vadītājam veikt straujus pagriezienus un nodrošina neitrālu automašīnas reakciju līkumos. Sistēmas elektronika simulē pašbloķējošos diferenciāli, uzlabojot saķeri un braukšanas dinamiku straujos līkumos. Rezultātā automašīna pārliecinošāk izbrauc līkumus.

> Elektroniska riepu spiediena kontrole vienmēr informē vadītāju par spiedienu riepās.

> Papildaprīkojumā pieejamā kontrole braukšanas uzsākšanai slīpumā palīdz droši uzsākt kustību slīpumā. Sistēma aktivizējas slīpumā, kas lielāks vai vienāds ar pieciem procentiem un nodrošina vieglu un drošu kustības uzsākšanu bez vajadzības izmantot stāvbremzi. Sistēma novērš automašīnas ripošanu uz aizmuguri vai nekustīgumu.

> Mirgojošas bremžu gaismas samazina sadursmes no aizmugures risku, īpaši tuvojoties sastrēgumam uz lielceļa vai pēkšņas bremzēšanas gadījumā.

Piedziņa un vadāmība

Četru riteņu piedziņa

ŠKODA SUPERB ir pieejams ar elektroniski vadāmu daudzdisku sajūgu. Četri dzinēji (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/206 kW, 2.0 TDI/110 kW un 2.0 TDI/140 kW) ir pieejami ar šo progresīvo visu riteņu piedziņu, kas garantē optimālu braukšanas dinamiku, augstākā līmeņa aktīvo drošību un degvielas ekonomiju.

Griezes momenta sadalījums visiem riteņiem notiek automātiski un ir atkarīgs no braukšanas apstākļiem. Ideālu griezes momentu aizmugurējam tiltam aprēķina vadības bloks. Pielāgošana tiek veikta, izmantojot mainīgu spiedienu uz sajūga diskiem.

Progresīvā stūrēšana

Šī iespēja piešķir ŠKODA SUPERB labāku vadāmību un izveicību līkumos. Progresīvā stūrēšana izmaina stūres pārnesumskaitli atkarībā no tā, cik ļoti ir pagriezta stūre. Progresīvā stūrēšana ir pieejama tikai kopā ar sporta šasiju.

Videi draudzīgas tehnoloģijas

Aktīvo cilindru tehnoloģija (ACT)

ACT nozīmē, ka otrais un trešais cilindrs tiek īslaicīgi atslēgti. Divu aktīvu cilindru režīmā dzinējs darbojas efektīvāk. Atkarībā no braukšanas stila šī tehnoloģija var samaināt degvielas patēriņu pat līdz 0,5 l/100 km. ACT tiek aktivizēts pie dzinēja ātruma no 1 400 līdz 4 000 apgr./min. pie griezes momenta no 25 līdz 100 Nm un ātruma līdz 130 km/h.

Start-Stop sistēma

Start-Stop sistēmas ideja ir izslēgt dzinēju ikreiz, kad tā darbība nav nepieciešama, kas ir īpaši noderīgi pilsētā, kur tas palīdz ievērojami samazināt degvielas patēriņu. Start-Stop sistēma tiek automātiski aktivizēta, kad tiek iedarbināts dzinējs, un var tikt manuāli atslēgta jebkurā laikā.

Start-Stop sistēma
Start-Stop sistēma
Bremžu enerģijas atjaunošana

Kas notiek kad tiek atjaunota enerģija? Kinētiskā enerģija tiek pārvērsta izmantojamā elektrībā, kas tiek uzglabāta akumulatorā vai elektroniskajās sistēmās. Dzinējam bremzējot, ģenerators piegādā elektrību iekārtām un uzlādē akumulatoru. Tas taupa degvielu, kas citādāk tiktu izmantota papildus šo darbību veikšanai.

Bremžu enerģijas atjaunošana
Bremžu enerģijas atjaunošana
Eco režīms (braukšanas režīmu izvēle)

Viens no režīmiem braukšanas režīmu izvēles sistēmā ir Eco – tas ir videi draudzīgs režīms, kas padara ekonomisku braukšanu par prioritāti. Īpaša Eco režīma iezīme ir brīvgaitas režīms, automašīnās, kas aprīkotas ar DSG pārnesumkārbu. Brīvgaitas režīms tiek izmantots tad, kad jūs braucat, nespiežot akseleratora pedāli.

Eco režīms (braukšanas režīmu izvēle)
Eco režīms (braukšanas režīmu izvēle)
Aktīvie gaisa spārni

Aktīvie gaisa spārni samazina aerodinamisko pretestību, tādējādi samazinot SUPERB degvielas patēriņu un izmešu daudzumu. Ja dzinējs vai gaisa kondicionieris nestrādā ar pilnu jaudu, gaisa atveres aizveras, un gaisa plūsma apskauj automašīnas virsbūvi kā rezultātā samazinās izmaksas. Aktīvie gaisa spārni palīdz arī ātrāk uzsildīt dzinēju.

Pārnesuma rekomendācija

Pareizā pārnesuma izvēle palīdz taupīt degvielu un uzlabo braukšanas komfortu. Zemāks dzinēja ātrums nozīmē zemāku degvielas patēriņu un klusāku dzinēja darbību. Simbols displeja augšējā labajā stūrī vai nu apstiprina, ka konkrētajā brīdī izvēlētais pārnesums ir pareizais, vai arī iesaka pārslēgties uz augšu vai uz leju citā pārnesumā.

Pārnesuma rekomendācija
Pārnesuma rekomendācija